Kalite Yönetimi Birimi
03 Ekim 2024

KALİTE POLİTİKAMIZ



 

KALİTE POLİTİKAMIZ

 

HASTALARIMIZ İÇİN :

 

  •  Her  hastamızı bir   birey   olarak   kabul  etmeyi    ve  kendilerini   özel    hissettirmeyi,
  • Bilgi edinmenin hastaların en doğal hakkı olduğunu ve bunun tedaviyi kolaylaştıran bir unsur olduğunu unutmamayı,
  • Kaliteli hizmet sunmak için gerekli sistemi  oluşturmayı,
  • Sunulan sağlık hizmeti sonuçlarının uluslararası standartlara ulaştırılmasını ve  bu  standartların aşılmasını başarmayı,
  • Hastalarınsağlık hizmetinin   yanı  sıra konforlu  bir  bakıma da  gereksinimi  olduğunu unutmamayı,
  • Hasta memnuniyetini sürekli ölçmeyi  ve  iyileştirmeyi

 ÇALIŞANLARIMIZ İÇİN :

  • Kendini yenileyebilen, değişime açık bir kadro ile     çalışmayı,
  • İşinde  yetkin  kişilerle birlikte    olmayı,
  • Eğitime önem  vermeyi ve daha fazla eğitim,  araştırma  imkanı  sağlamayı,
  • Çalışanlarımızın fikirlerine  saygı  göstermeyi,  önerilerinden yararlanmayı,
  • Memnuniyetlerini   ölçmeyi  ve  sürekliiyileştirmeyi,
  • Etik  kurallara  uymayı,
  • Bilimin gerektirdiği  kanıta dayalı  tıbbı uygulamayı,
  • Uluslararası sağlık standartlarını  yakından  izlemeyi  ve   uygulamayı,
  • Eğitim veren bir yapıya ve bunun yaratacağı  dinamizme erişmeyi,
  • Toplum  sağlığı  için  gereken  önleyici  ve  koruyucu  faaliyetlerde   bulunmayı,
  • Teknoloji ve bilgi transferini  zaman  kaybetmeden gerçekleştirmeyi,
  • Tıp  teknolojisini  etkin  ve  verimli  kullanmayı,
  • Güncel  bilgiyi  yayan  ve  paylaşan  bir  kuruluş   olmayı,
  • Tanıtımımıza  yardımcı  olacak  etkinlikler  organize  etmeyi,
  • Kurduğumuz   sistemi  sürekli  sorgulamayı  ve iyileştirmeyi,  kabul  ve  taahhüt   ederiz.

Hastanenin amaçlarına ve amaçları doğrultusunda oluşturulan stratejik hedeflerine uygunluğu

  •  Hasta ve Hasta yakını ile anlaşmalı kurumların beklenti ve isteklerini ölçmek ve memnuniyetlerini sürekli iyileştirmek için süreçler belirlenir. Bu süreçlerin performanslarını ölçen iyileştirme faaliyetleriplanlanır.

Hizmet kalitesinin iyileştirilmesi için iş birliği içinde olunan firmalarla iyi ilişkiler kurulur ve performansları sürekli ölçülerek daha hızlı, daha ekonomik ve daha kaliteli hizmet teminedilir.

Kalite yönetim sisteminin şartlarının yerine getirilmesi ve sürekliliğinin sağlanması

  •  Hastanemiz Kalite Yönetim Sistemi, T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite Standartları ve uymakla yükümlü olduğumuz yasal mevzuatlar kapsamında sürekli iyileşme ve gelişmeyi benimseyen bir yaklaşımı esas alarak, “ mükemmel hizmet sunumunu” gerçekleştirmeyiamaçlar.

Kalite hedeflerinin oluşturulması ve düzenli olarak gözden geçirilmesi

  •  Kurumumuzda Kalite Yönetim Sistemi çalışmaları tüm birimler ve tüm çalışanlar tarafından yürütülmesi gereken bir faaliyet olarak kabul edilmektedir. Bu doğrultuda, tüm çalışanların Kalite Yönetimi ve kalite iyileştirmeleri konularında bilgi sahibi olmaları için sürekli eğitimler düzenlenerek uygulanır. Çalışanların kalite çalışmalarına katılımı teşvik edilir.

Kalite yönetim sisteminin etkinliğinin sürekli iyileştirilmesi

  •  Çağdaş ve gelişmiş teknoloji kullanılarak hızlı ve doğru tanı ile tedaviyi gerçekleştirmek hedeflenir. Hastanemiz Kalite Yönetim Sistemi, şartlarına uygun şekilde çalışarak sistemin sürekli iyileştirilmesini sağlamak, başta üst yönetim olmak üzere, tüm çalışanlarınsorumluluğundadır.
 



sks.jpg
akreditasyon.jpg
klinik.jpg
gösterge.jpg
dokuman.jpg

organizasyon.jpg
komite.jpg
dokuman.jpg
birim.jpg
ORGANİZASYON ŞEMASIKOMİTE VE EKİPLERDOKÜMAN YÖNETİMİKALİTE YÖNETİM BİRİMİ