KALİTE POLİTİKAMIZ
HASTALARIMIZ İÇİN : - Her hastamızı bir birey olarak kabul etmeyi ve kendilerini özel hissettirmeyi,
- Bilgi edinmenin hastaların en doğal hakkı olduğunu ve bunun tedaviyi kolaylaştıran bir unsur olduğunu unutmamayı,
- Kaliteli hizmet sunmak için gerekli sistemi oluşturmayı,
- Sunulan sağlık hizmeti sonuçlarının uluslararası standartlara ulaştırılmasını ve bu standartların aşılmasını başarmayı,
- Hastalarınsağlık hizmetinin yanı sıra konforlu bir bakıma da gereksinimi olduğunu unutmamayı,
- Hasta memnuniyetini sürekli ölçmeyi ve iyileştirmeyi
ÇALIŞANLARIMIZ İÇİN :
- Kendini yenileyebilen, değişime açık bir kadro ile çalışmayı,
- İşinde yetkin kişilerle birlikte olmayı,
- Eğitime önem vermeyi ve daha fazla eğitim, araştırma imkanı sağlamayı,
- Çalışanlarımızın fikirlerine saygı göstermeyi, önerilerinden yararlanmayı,
- Memnuniyetlerini ölçmeyi ve sürekliiyileştirmeyi,
- Etik kurallara uymayı,
- Bilimin gerektirdiği kanıta dayalı tıbbı uygulamayı,
- Uluslararası sağlık standartlarını yakından izlemeyi ve uygulamayı,
- Eğitim veren bir yapıya ve bunun yaratacağı dinamizme erişmeyi,
- Toplum sağlığı için gereken önleyici ve koruyucu faaliyetlerde bulunmayı,
- Teknoloji ve bilgi transferini zaman kaybetmeden gerçekleştirmeyi,
- Tıp teknolojisini etkin ve verimli kullanmayı,
- Güncel bilgiyi yayan ve paylaşan bir kuruluş olmayı,
- Tanıtımımıza yardımcı olacak etkinlikler organize etmeyi,
- Kurduğumuz sistemi sürekli sorgulamayı ve iyileştirmeyi, kabul ve taahhüt ederiz.
Hastanenin amaçlarına ve amaçları doğrultusunda oluşturulan stratejik hedeflerine uygunluğu- Hasta ve Hasta yakını ile anlaşmalı kurumların beklenti ve isteklerini ölçmek ve memnuniyetlerini sürekli iyileştirmek için süreçler belirlenir. Bu süreçlerin performanslarını ölçen iyileştirme faaliyetleriplanlanır.
Hizmet kalitesinin iyileştirilmesi için iş birliği içinde olunan firmalarla iyi ilişkiler kurulur ve performansları sürekli ölçülerek daha hızlı, daha ekonomik ve daha kaliteli hizmet teminedilir. Kalite yönetim sisteminin şartlarının yerine getirilmesi ve sürekliliğinin sağlanması- Hastanemiz Kalite Yönetim Sistemi, T.C. Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite Standartları ve uymakla yükümlü olduğumuz yasal mevzuatlar kapsamında sürekli iyileşme ve gelişmeyi benimseyen bir yaklaşımı esas alarak, “ mükemmel hizmet sunumunu” gerçekleştirmeyiamaçlar.
Kalite hedeflerinin oluşturulması ve düzenli olarak gözden geçirilmesi- Kurumumuzda Kalite Yönetim Sistemi çalışmaları tüm birimler ve tüm çalışanlar tarafından yürütülmesi gereken bir faaliyet olarak kabul edilmektedir. Bu doğrultuda, tüm çalışanların Kalite Yönetimi ve kalite iyileştirmeleri konularında bilgi sahibi olmaları için sürekli eğitimler düzenlenerek uygulanır. Çalışanların kalite çalışmalarına katılımı teşvik edilir.
Kalite yönetim sisteminin etkinliğinin sürekli iyileştirilmesi- Çağdaş ve gelişmiş teknoloji kullanılarak hızlı ve doğru tanı ile tedaviyi gerçekleştirmek hedeflenir. Hastanemiz Kalite Yönetim Sistemi, şartlarına uygun şekilde çalışarak sistemin sürekli iyileştirilmesini sağlamak, başta üst yönetim olmak üzere, tüm çalışanlarınsorumluluğundadır.
|
|
|