Görev:Finansal varlıkların kullanımını ve harcamaların muhasebesini yapar ve izler. Harcamaların kaydedilmesini ve masrafların geri ödenmesini yönetir.
İlk Eylemler - HAP Başkanı’ndan görevini alır.
- Tüm görev tanımlamalarını okur ve organizasyon şemasını gözden geçirir.
- İlgili yaka kartını takar.
- HAP Başkanı’ndan brifing alır.
- Mevcut Finans kaynaklarını belirler.
- Kriz merkezindeki kararların, eylemlerin ve atamaların dokümante edilmesi için sekreter tayin eder.
- Kayıt ve dokümantasyonların düzgün bir şekilde tutulabilmesi için görevlendirme yapar.
- Afet Eylem Planının yönetim tarafından belirlenen finansal sınırlar içerisinde yürütülmesini sağlar.
- Herhangi bir özel anlaşma/sözleşme ihtiyacı olup olmadığına karar verir.
- Durum Değerlendirme Sorumlusunun bilgilendirilmesi sağlanır.
- Tüm iş akış Talimatını oku ve Afet Yönetim Ekip Çizelgesi gözden geçir
- Tüm faaliyetlerin, konuların ve kararların olay kayıtlarını başlatın ve HAP Başkanına düzenli yazılı durum raporları verin,
- HAP Başkanından durum ile ilgili talimat ve bilgi alın,
- Birim Sorumluları görevlendirme ihtiyacını belirle; ilgili iş akış tablolarını ve görev yeleklerini dağıt. Finans Yönetim Kontrol Listeni( Form - 25) tamamla.
- Lojistik Bölümü Birim Sorumlularını, mevcut durum ve olayın hedefleri ve strateji hakkında kısaca bilgilendir, bölüm eylem planı taslağını hazırla, sonraki toplantının zamanını belirle.
- Bölüm Personel Mesai Tablosunu (Form – 18) Lojistik Bölüm personeline dağıt ve mesailerin uygun şekilde kaydedildiğini kontrol et. Bu tabloyu vardiya bitiminde ve ya her operasyon periyodunun bitiminde İnsan Kaynakları Sorumlusuna ulaştır.
- Gereksinim durumunda Afet Eylem Planının düzenlenmesine, brifinglere ve toplantılara katıl;
- Maliyet hesabım çıkar.
- Afet Eylem Planının HAY tarafından belirlenen finansal sınırlar içerisinde yürütülmesini sağla.
- Herhangi bir özel anlaşma/sözleşme ihtiyacı olup olmadığına karar ver.
- Lojistik Bölümü personelinin güvenlik ilke ve yöntemlerine riayet etmelerini sağla.
- İç ve dış tüm haber akışını Hastane İçinde Bilgi Paylaşımı Takip Formu (FORM-29) kaydet. Bir kopyasını Dokümantasyon Birimi için hazırla
- Tüm aktivite ve gözlemlerini Operasyon Kayıt Formuna (FORM – 4) süreğen şekilde kaydet.
Devam Eden Eylemler - Satın alma sorumlusu tarafından personel, kaynak ve çeşitli harcamalarla ilgili finansal verileri özetleyen finansal durum raporunun takibini yapar.
- Kısa ve uzun vadeli oluşabilecek finansal sorunları belirlemek ve çözmek için planlama yapar.
- Finans bölümü için yeterli düzeyde personel ve malzeme gereksinimini belirleyerek düzenlemeleri yapar.
- Finans bölümünde yeterince personel ve malzeme bulunmasını sağla.
- Satın alma sorumlusu tarafından belirli aralıklarla sunulan personel, kaynak ve çeşitli harcamalarla ilgili finansal verileri özetleyen finansal durum raporunu onayla.
- Uygun şekilde raporları ve kayıtları hazırla, düzenle.
- Stres yönetimi, dinlenme ve gıda alımını fiziksel gereksinimlerini karşılayacak şekilde yap
- Tüm personel ve gönüllüleri stres ve uygunsuz davranış belirtileri açısından gözlemle. Gözlemlerini Destek Hizmetler Sorumlusuna aktar
Süresi Uzayan Eylemler - Afet aktivasyonu esnasında kullanılan ekipmanın takibi için Malzeme Kabul Formuna kayda devam eldir.
- Finans ve hasta kayıtlarının uygun şekilde yapılmasını sağlar.
- Faturalandırma için ilgili kayıtları tutulmasını sağlayarak,tüm ödeme belgeleri ve fatura kayıtları teslim eder.
- HAP Aktivasyonu sonrası normalleşme sürecine dönme aşamasında gerekli finans kaynaklarının sağlanması ile ilgili planlamayı yapar.
- Finans Bölümü personelinin artan iş yükünü karşılama yeterliliği, görevlilerin sağlık ve iş güvenliği, kaynak gereksinimi ve dokümantasyon işlemlerini izlemeyi sürdür.
- Finans ve hasta kayıtlarının uygun şekilde yapılmasını sağla. Faturaları topla, düzenle.
- İstendiğinde veya her 8 saatte bir HAY ve yönetim ekibine finansal son durumu raporla.
- Hastanenin rutin finansal işlemlerinin de yürütülmesini sağla.
- Acil malzeme ihtiyaçları için Destek Hizmetler Sorumlusu ile birlikte çalış. Mevcut nakit rezervini korumaya çalış.
- Hem hastane hem de hastane dışında personelin ulaşabileceği ATM cihazları yerleştirilmesini sağla.
- Müdahale süresince kullanılan malzemenin takibini yapmak için Malzeme Kabul Formunun (HAP Form 21) kullanımım sağlamayı sürdür
- Uygun beslenme, sıvı alımı, dinlenme ve stresle başa çıkma teknikleriyle kendi fiziksel gereksinimlerini sağla.
- Tüm personel, gönüllüler ve hastaları stres belirtileri ve uygunsuz davranışlar açısından gözlemle. Gözlemlerini Destek Hizmetler Sorumlusuna aktar.
- Görev devri yaptığın takdirde, yerine gelen yetkiliye devam eden operasyonların durumu, problemler ve ilgili diğer bilgileri aktar.
- Personele dinlenme süresi verilmesini sağlayın,
- Olaya müdahalenin değerlendirilmesine katılın.
Aktivasyonu Sonlandırma - Tüm personelin dinlenmelerini ve nöbet değişimlerini sağlar.
- HAP Başkanı ve yönetim ekibine finansal son durumu raporlarını sunar.
- Hastanenin rutin finansal işlemlerinin yürütülmesini sağlar.
Eylemlerin Kaydedilme Şekli Kayıtlar….. Formlar….4-18-21-25-29 Raporlama Mekanizması ….. Rapor Vereceğiniz Kişi: HAP Başkanı
Kimlik Belirleme: Görev yeleğinizi giyin ve ilgili personele yelekleri dağıtın.
SATINALMA SORUMLUSU İŞ AKIŞ TALİMATI
Görev:Hastanelerin olaya müdahale, iyileştirme ve yeniden yapılanma aşamalarında ihtiyaç duyduğu HAP Başkanınca onaylanmış araç, malzeme, ilaç ve diğer materyallerin alımı veya kiralanmasından sorumludur.
İlk Eylemler - HAP Başkanı’ndan görevini alır.
- Tüm görev tanımlamalarını okur ve organizasyon şemasını gözden geçirir.
- İlgili yaka kartını takar.
- Durum tespiti toplantılarına katılın ve uygun müdahaleyi belirleyin. Bu müdahale; ihtiyaca göre hastaneden hızlı ve güvenli bir şekilde tahliyeyi, dış kaynaklardan gelecek muhtemel yardımların yönlendirilmesini içerebilir,
- Tüm faaliyetlerin, konuların ve kararların olay kayıtlarını başlatın ve Finans Şefine düzenli yazılı durum raporları verin,
- Afete özel durumlar nedeni ile tahsil edilemeyecek zorunlu harcamalar, özellikle afetle ilişkili tüm satın alma sözleşmelerinin ve acil durum planında belirtilen alımların ayrı hesaplanmasını sağla, denetle
- Kaynak düzenlemesini sağlamak için destek hizmet sorumlusu ile iletişim halinde ol.
- Finans Yöneticisinden veya onun yetkili temsilcisinden alımları başlatmak için yetki al.
- Maliyetleri asgariye düşürmek için anlaşma ve görüşmeler yap, anlaşmazlıkları çözümle.
- Tıbbi malzeme, ayniyat ve diğer materyallerin transferi, paylaşımı için acil anlaşmalar yap ve raporla.
- Tüm aktivite ve gözlemlerini Operasyon Kayıt Formuna (FORM – 4) süreğen şekilde kaydet.
- İç ve dış tüm haber akışım Hastane İçinde Bilgi Paylaşımı Takip Formu (FORM-29) kaydet, Bir kopyasını Dokümantasyon Birimi için hazırla.
Devam Eden Eylemler - Kaynak düzenlemesi için destek hizmet sorumlusu ile iletişim kurar.
- Finans Direktöründen (veya onun yetkili temsilcisinden) alımları başlatmak için yetki alır.
- Maliyetleri asgariye düşürmek için anlaşma ve görüşmeler yapar.
- Satınalma biriminin görevlerini yerine getirmek üzere yeterli sayıda kayıt görevlisi atanmasını sağla. Gerekirse destek hizmetler biriminden personel talep et.
- Afet ile ilgili tüm masrafların kaydedilmesini sürdür
- Faturalama/Maliyetlendirme Sorumlusuna iletmeden önce satın-alma anlaşmaları ile karşılaştırmak üzere tüm fatura ve diğer kayıtları topla.
- Her sekiz saatte bir ve/veya Faturalama/Maliyetlendirme sorumlusunun belirlediği aralıklarla satın alımlarla ilgili Satın Alma raporlarını hazırla.
- Satın alımların talepleri karşılamasını sağlamak için Lojistik Şefi ile koordine çalış.
- Bölüm eylem planı hazırla, talep ettiğinde Finans Şefine ilet.
- Düzeltemediğin ya da çözemediğin herhangi bir sorun hakkında Finans Şefini acilen bilgilendir.
- Uygun şekilde raporları ve kayıtları hazırla, düzenle.
- Stres yönetimi, dinlenme ve gıda alımını fiziksel gereksinimlerini karşılayacak şekilde yap
- Tüm personel ve gönüllüleri stres ve uygunsuz davranış belirtileri açısından gözlemle. Gözlemlerini Destek Hizmetler Sorumlusuna aktar
- Görev devri yaptığın takdirde, yerine gelen yetkiliye devam eden operasyonların durumu, problemler ve ilgili diğer bilgileri aktar.
Süresi Uzayan Eylemler - Tıbbi malzeme, ayniyat ve diğer materyallerin transferi, paylaşımı için acil anlaşmalar yapar.
- Satın Alma Formu tutulmasını, düzenli aralıklarla Muhasebe Sorumlusuna gönderilmesini sağlar.
- Tüm fatura ve diğer kayıtları toplar.
- Satın alımların talepleri karşılamasını sağlamak için Destek Hizmetler Sorumlusu ile koordinasyon kurar.
- Personele dinlenme süresi verilmesini sağlayın,
- Olaya müdahalenin değerlendirilmesine katılın.
Aktivasyonu Sonlandırma - Müdahaleye son verme kararı alındığında; iyileştirme aşamasına veya olağan işleyişe rahat geçişi kolaylaştırmak için çalışma düzeninizi gözden geçirin.
- İhtiyaç azaldığında, personelini kendi rutin görevlerine döndür ve pozisyonları kombine et ya da kademeli olarak azalt.
- Afetle ilişkili tüm hesapların toparlanmasını denetle, sağla.
- Tüm fatura ve diğer kayıtları toplar, raporlar.
- Aktivasyon sonrasında afetle ilişkili tüm hesapların toparlanması ve denetlenmesini sağlar.
Eylemlerin Kaydedilme Şekli Kayıtlar…..
Formlar….4-29
Raporlama Mekanizması ….. Rapor Vereceğiniz Kişi: Finans Şefi
Kimlik Belirleme: Görev yeleğinizi giyin ve ilgili personele yelekleri dağıtın.
FATURALANDIRMA/MALİYETLENDİRME SORUMLUSU İŞ AKIŞ TALİMATI
Görev:Olayın maliyet analizini yaparak raporlamaktan ve olaya ilişkin yapılan masrafların doğru bir şekilde kayıtlarının tutulmasını sağlamaktan sorumludur.
İlk Eylemler - Finans Şefinden görevini alır.
- Tüm görev tanımlamalarını okur ve organizasyon şemasını gözden geçirir.
- İlgili yaka kartını takar.
- Görevlilerin belirlenmesi, atanması ve eğitimini sağlar.
- Afet halinde muhasebe/bütçe hizmetlerinin planlarını yapar ve bu planları aktive eder.
- Bildirilen afetin maliyet analizi verilerini sağlar.
- Afetin maliyet kayıtlarının doğru şekilde tutulmasını sağlar.
- Tüm faaliyetlerin, konuların ve kararların olay kayıtlarını başlatın ve Finans Şefine düzenli yazılı durum raporları verin,
- Uygun kodlamaları içerecek şekilde Faturalama/Maliyetlendirme prosedürlerinin kaydedilmesini sağla.
- Ek fonların kabulü ve hesapta tutulması için prosedürleri tamamla.
- Tüm aktivite ve gözlemlerini Operasyon Kayıt Formuna (FORM – 4) süreğen şekilde kaydet.
- İç ve dış tüm haber akışım Hastane İçinde Bilgi Paylaşımı Takip Formu (FORM-29) kaydet, Bir kopyasını Dokümantasyon Birimi için hazırla.
Devam Eden Eylemler - Uygun kodlamaları içerecek şekilde muhasebe prosedürlerinin kaydedilmesini sağlar.
- Ek fonların kabulü ve hesapta tutulması için prosedürleri tamamlar.
- Finans Direktörü ve personeli düzenli şekilde bilgilendirir.
- Faturalama/Maliyetlendirme biriminin görevlerini yerine getirmek üzere yeterli sayıda kayıt görevlisi atanmasını sağla. Gerekirse destek hizmetler biriminden personel talep et.
- Faturalama/Maliyetlendirme işlemlerinin izlemi ve analizlerini sürdür.
- Tüm Faturalama/Maliyetlendirme formlarının özet, kopya ya da orijinallerini topla.
- Tercihen sekiz saatte bir ve/veya talep edildiğinde Finans Şefine sunulmak üzere bir Faturalama/Maliyetlendirme Raporu hazırla.
- Bölüm eylem planı hazırla, talep ettiğinde Finans Yöneticisi ilet.
- Düzeltemediğin ya da çözemediğin herhangi bir sorun hakkında Finans Yöneticisini acilen bilgilendir.
- Uygun şekilde raporları ve kayıtları hazırla, düzenle.
- Stres yönetimi, dinlenme ve gıda alımını fiziksel gereksinimlerini karşılayacak şekilde yap
- Tüm personel ve gönüllüleri stres ve uygunsuz davranış belirtileri açısından gözlemle. Gözlemlerini Destek Hizmetler Sorumlusuna aktar
- Görev devri yaptığın takdirde, yerine gelen yetkiliye devam eden operasyonların durumu, problemler ve ilgili diğer bilgileri aktar.
Süresi Uzayan Eylemler - Muhasebe işlemlerinin izlemi ve analizlerine devam eder.
- Tüm muhasebe formalarının özet, kopya ya da orijinallerini toplar.
- Finans Şefine sunulmak üzere muhasebe raporlarını düzenler.
- Uygun beslenme, sıvı alımı, dinlenme ve stresle başa çıkma teknikleriyle kendi fiziksel gereksinimlerini sağla.
- Tüm personel, gönüllüler ve hastaları stres belirtileri ve uygunsuz davranışlar açısından gözlemle. Gözlemlerini Destek Hizmetler Sorumlusuna aktar.
- Görev devri yaptığın takdirde, yerine gelen yetkiliye devam eden operasyonların durumu, problemler ve ilgili diğer bilgileri aktar.
- Personele dinlenme süresi verilmesini sağlayın,
- Olaya müdahalenin değerlendirilmesine katılın.
Aktivasyonu Sonlandırma - Aktivasyon sonrası muhasebe raporlarına devam eder, son muhasebe raporunu düzenler, tüm muhasebe kayıtlarının tamamlanarak özel afet muhasebe raporunun hazırlanmasını sağlar.
- Müdahaleye son verme kararı alındığında; iyileştirme aşamasına veya olağan işleyişe rahat geçişi kolaylaştırmak için çalışma düzeninizi gözden geçirin.
- İhtiyaç azaldığında, personelini kendi rutin görevlerine döndür ve pozisyonları kombine et ya da kademeli olarak azalt.
- Tüm Faturalama/Maliyetlendirme kayıtlarını tamamla ve bir özet afet Faturalama/Maliyetlendirme raporu hazırla
- Görevin sonlandığında tüm dokümanların ve Operasyon Kayıt Formunun (FORM – 4) Hastane Afet Yöneticisine teslim edilmesini sağla.
- Tüm destek ekipman ve araçlarının ve tahsis edilmiş tüm afet yönetim ekipmanlarının eski yerlerine yerleştirilmesini sağla.
- Stres yönetimi ve faaliyet sonrası debrifinglere, gerekli diğer brifing ve toplantılara katıl.
Eylemlerin Kaydedilme Şekli Kayıtlar…..
Formlar….4-29
Raporlama Mekanizması ….. Rapor Vereceğiniz Kişi: Finans Şefi
Kimlik Belirleme: Görev yeleğinizi giyin ve ilgili personele yelekleri dağıtın.
HUKUK/TAZMİNAT SORUMLUSU İŞ AKIŞ TALİMATI
Görev:Olay esnasında hastanede gerçekleşen bir kaza veya hastanedeki bir eylem sonucu oluştuğu iddia edilen tüm zararlara ilişkin tazminat taleplerinin alınması, araştırılması ve dokümante edilmesinden sorumludur.
İlk Eylemler - Finans Şefinden görevini alır.
- Tüm görev tanımlamalarını okur ve organizasyon şemasını gözden geçirir.
- İlgili yaka kartını takar.
- Görevlilerin belirlenmesi, atanması ve eğitimini sağlar.
- Afet halinde tazminat/hak hizmetlerinin planlarını yapar ve bu planları aktive eder.
- Hastane sınırları üzerinde bir kaza ya da eylem sonucunda ileri sürülebilerek raporlanmış tüm iddiaların kaydı, araştırılması ve kabulünden sorumludur.
- Uygun olduğunda fotoğraf ve video kayıtlarını kullanır.
- Görevli olan ve olmayanlar tarafından ortaya çıkarılan iddiaların kaydı, araştırılması ve kabulünden sorumludur.
- Tüm şahit ve davacılardan olabildiği kadar çabuk ifade sağlar.
- Durum tespiti toplantılarına katılın ve uygun müdahaleyi belirleyin. Bu müdahale; ihtiyaca göre hastaneden hızlı ve güvenli bir şekilde tahliyeyi, dış kaynaklardan gelecek muhtemel yardımların yönlendirilmesini içerebilir,
- Tüm faaliyetlerin, konuların ve kararların olay kayıtlarını başlatın ve Finans Şefine düzenli yazılı durum raporları verin,
- Olay esnasında hastanede gerçekleşen bir kaza veya hastanedeki bir eylem sonucu oluştuğu iddia edilen tüm zararlara ilişkin tazminat taleplerinin al, araştır ve dokümante et.
- Dokümanları ilgili kurumlara bildir.
- Tüm aktivite ve gözlemlerini Operasyon Kayıt Formuna (FORM – 4) süreğen şekilde kaydet.
- İç ve dış tüm haber akışım Hastane İçinde Bilgi Paylaşımı Takip Formu (FORM-29) kaydet, Bir kopyasını Dokümantasyon Birimi için hazırla.
Devam Eden Eylemler - Mevcut durum raporlarını almak için Finans Şefi, bölüm şefleri ve birim sorumluları ile düzenli toplantı yap ve önemli bilgileri ekip üyelerine ilet.
- Hukuk/Tazminat biriminin görevlerini yerine getirmek üzere yeterli sayıda kayıt görevlisi atanmasını sağla. Gerekirse destek hizmetler biriminden personel talep et.
- Varsa kaza ve zarar taleplerini almaya devam et.
- Bölüm eylem planı hazırla, talep ettiğinde Finans Yöneticisi ilet.
- Düzeltemediğin ya da çözemediğin herhangi bir sorun hakkında Finans Yöneticisini acilen bilgilendir.
- Uygun şekilde raporları ve kayıtları hazırla, düzenle.
- Stres yönetimi, dinlenme ve gıda alımını fiziksel gereksinimlerini karşılayacak şekilde yap
- Tüm personel ve gönüllüleri stres ve uygunsuz davranış belirtileri açısından gözlemle. Gözlemlerini Destek Hizmetler Sorumlusuna aktar
- Görev devri yaptığın takdirde, yerine gelen yetkiliye devam eden operasyonların durumu, problemler ve ilgili diğer bilgileri aktar.
- Tüm aktivite ve gözlemlerini Operasyon Kayıt Formuna (FORM – 4) süreğen şekilde kaydet.
Süresi Uzayan Eylemler - OYE ile sürekli irtibat halinde olun,
- Birim personelinin artan iş yükünü karşılama yeterliliği, görevlilerin sağlık ve iş güvenliği, kaynak gereksinimi ve dokümantasyon işlemlerini izlemeyi sürdür.
- Tercihen her sekiz saatte bir ve/veya talep edildiğinde tüm ödemeleri düzenleyen bir Hukuk/Tazminat biriminin raporu hazırlamaya devam et.
- Faaliyet ve kararların Operasyon Kayıt Formuna (FORM – 4) ve Hastane İçinde Bilgi Paylaşımı Takip Formu (FORM-29)kaydedilmesini sürdür.
- Uygun beslenme, sıvı alımı, dinlenme ve stresle başa çıkma teknikleriyle kendi fiziksel gereksinimlerini sağla.
- Tüm personel, gönüllüler ve hastaları stres belirtileri ve uygunsuz davranışlar açısından gözlemle. Gözlemlerini Destek Hizmetler Sorumlusuna aktar.
- Görev devri yaptığın takdirde, yerine gelen yetkiliye devam eden operasyonların durumu, problemler ve ilgili diğer bilgileri aktar.
- Personele dinlenme süresi verilmesini sağlayın,
Acil Müdahale Planı’nın Aktivasyonunun Sona Ermesi - Müdahaleye son verme kararı alındığında; iyileştirme aşamasına veya olağan işleyişe rahat geçişi kolaylaştırmak için çalışma düzeninizi gözden geçirin.
- İhtiyaç azaldığında, personelini kendi rutin görevlerine döndür ve pozisyonları kombine et ya da kademeli olarak azalt.
- Tüm Faturalama/Maliyetlendirme kayıtlarını tamamla ve bir özet afet Faturalama/Maliyetlendirme raporu hazırla
- Görevin sonlandığında tüm dokümanların ve Operasyon Kayıt Formunun (FORM – 4) Hastane Afet Yöneticisine teslim edilmesini sağla.
- Tüm destek ekipman ve araçlarının ve tahsis edilmiş tüm afet yönetim ekipmanlarının eski yerlerine yerleştirilmesini sağla.
- Stres yönetimi ve faaliyet sonrası debrifinglere, gerekli diğer brifing ve toplantılara katıl
Eylemlerin Kaydedilme Şekli Kayıtlar….. Formlar….4-29 Raporlama Mekanizması ….. Rapor Vereceğiniz Kişi: Finans Şefi
Kimlik Belirleme: Görev yeleğinizi giyin ve ilgili personele yelekleri dağıtın.
TAHAKKUK SORUMLUSU İŞ AKIŞ TALİMATI
Görev:Çalışan personelin görev ve yolluklarının ödenmesinden, görev yolluk/ harcırahının avans olarak verilmesinden sorumludur.
İlk Eylemler - Finans Şefinden durum ile ilgili talimat, bilgi ve görev yeleğinizi alın,
- Durum tespiti toplantılarına katılın ve uygun müdahaleyi belirleyin. Bu müdahale; ihtiyaca göre hastaneden hızlı ve güvenli bir şekilde tahliyeyi, dış kaynaklardan gelecek muhtemel yardımların yönlendirilmesini içerebilir,
- Tüm faaliyetlerin, konuların ve kararların olay kayıtlarını başlatın ve Finans Şefine düzenli yazılı durum raporları verin,
- Tüm Bölüm Personel Mesai Tablosunu (Form – 18) göre: Çalışan personelin görev ve yolluklarının ödenmesinden, görev yolluk/harcırahının avans olarak verilmesini sağla.
- Tüm aktivite ve gözlemlerini Operasyon Kayıt Formuna (FORM – 4) süreğen şekilde kaydet.
- İç ve dış tüm haber akışım Hastane İçinde Bilgi Paylaşımı Takip Formu (FORM-29) kaydet, Bir kopyasını Dokümantasyon Birimi için hazırla.
Devam Eden Eylemler - Mevcut durum raporlarını almak için Finans Şefi, bölüm şefleri ve birim sorumluları ile düzenli toplantı yap ve önemli bilgileri ekip üyelerine ilet.
- Tahakkuk biriminin görevlerini yerine getirmek üzere yeterli sayıda kayıt görevlisi atanmasını sağla. Gerekirse destek hizmetler biriminden personel talep et.
- Tüm tahakkuk formlarının özet, kopya ya da orijinallerini topla.
- Tercihen sekiz saatte bir ve/veya talep edildiğinde Finans Şefine sunulmak üzere bir Tahakkuk Raporu hazırla.
- Bölüm eylem planı hazırla, talep ettiğinde Finans Yöneticisi ilet.
- Düzeltemediğin ya da çözemediğin herhangi bir sorun hakkında Finans Yöneticisini acilen bilgilendir.
- Uygun şekilde raporları ve kayıtları hazırla, düzenle.
- Stres yönetimi, dinlenme ve gıda alımını fiziksel gereksinimlerini karşılayacak şekilde yap
- Tüm personel ve gönüllüleri stres ve uygunsuz davranış beliztileri açısından gözlemle. Gözlemlerini Destek Hizmetler Sorumlusuna aktar
- Görev devri yaptığın takdirde, yerine gelen yetkiliye devam eden operasyonların durumu, problemler ve ilgili diğer bilgileri aktar.
- Tüm aktivite ve gözlemlerini Operasyon Kayıt Formuna (FORM – 4) süreğen şekilde kaydet.
Süresi Uzayan Eylemler - OYE ile sürekli irtibat halinde olun,
- Birim personelinin artan iş yükünü karşılama yeterliliği, görevlilerin sağlık ve iş güvenliği, kaynak gereksinimi ve dokümantasyon işlemlerini izlemeyi sürdür.
- Tercihen her sekiz saatte bir ve/veya talep edildiğinde tüm ödemeleri düzenleyen bir Tahakkuk raporu hazırlamaya devam et.
- Faaliyet ve kararların Operasyon Kayıt Formuna (FORM – 4) ve Hastane İçinde Bilgi Paylaşımı Takip Formu (FORM-29)kaydedilmesini sürdür.
- Uygun beslenme, sıvı alımı, dinlenme ve stresle başa çıkma teknikleriyle kendi fiziksel gereksinimlerini sağla.
- Tüm personel, gönüllüler ve hastaları stres belirtileri ve uygunsuz davranışlar açısından gözlemle. Gözlemlerini Destek Hizmetler Sorumlusuna aktar.
- Görev devri yaptığın takdirde, yerine gelen yetkiliye devam eden operasyonların durumu, problemler ve ilgili diğer bilgileri aktar.
- Personele dinlenme süresi verilmesini sağlayın,
- Olaya müdahalenin değerlendirilmesine katılın.
Eylemlerin Kaydedilme Şekli Kayıtlar….. Formlar….4-18-29 Raporlama Mekanizması ….. Rapor Vereceğiniz Kişi: Finans Şefi
Kimlik Belirleme: Görev yeleğinizi giyin ve ilgili personele yelekleri dağıtın.
ORGANİZASYON ŞEMASINA DÖN |